Als ‘zelfstandige zonder personeel’ kunt u de tijd die u kwijt bent met de administratie wel beter gebruiken. Wij nemen u deze graag uit handen en adviseren u op financieel gebied.
Werkwijze
Kooij & Sieben werkt samen op basis van persoonlijk contact en wederzijds vertrouwen. Wij nodigen u graag uit voor een vrijblijvende kennismaking. Stel uw vraag hiernaast en we nemen snel contact met u op.
Kennismaken kan in een online omgeving (Skype, Zoom etc), bij ons op kantoor in Baarn, bij u thuis of op kantoor of op een externe locatie, net wat u het prettigste vindt. In dit eerste, vrijblijvende, gesprek gaat het om wederzijds vertrouwen en dat u een goede klik met ons voelt.
Wij inventariseren uw wensen en behoeften en adviseren u welke diensten hierbij goed aansluiten. Binnen 24 uur ontvangt u van ons een offerte op maat.
Wij kunnen het volgende voor u verzorgen:
Diensten voor startende zzp’ers en freelancers:
- Inschrijving bij de Kamer van Koophandel voorbereiden
- Doornemen van een ondernemingsplan
- Inrichten van uw administratie
Diensten voor bestaande zzp’ers en freelancers:
- Bijhouden van uw administratie
- Periodiek een gesprek waarin wij de resultaten doornemen
- Het verzorgen van de btw aangiftes
- Het verzorgen van de inkomstenbelasting
- Het adviseren over fiscale voordelen
- Adviseren over toeslagen die mogelijk voor u van toepassing zijn
- Op verzoek kunnen wij samen een begroting opstellen
Tarieven
In een persoonlijk kennismakingsgesprek vertellen wij u graag meer over onze tarieven. Daarbij is het mogelijk om te werken met een vast uurtarief of voor een vaste totaalprijs. Net wat u prettig vindt.