Wie zijn wij

Kooij & Sieben administratie en advies is op 1 januari 2018 opgericht door Johnny Kooij en Bert Sieben, die bij eerdere werkgevers hun sporen hebben verdiend op het gebied van financieel en administratief advies. Wij zijn geworteld in Baarn, ons kantoor vindt u in de Brinkstraat.

In de zomer van 2019 is overeenstemming bereikt voor de overname van Administratiekantoor Uittenbogaard per 1 januari 2020. Door deze overname is het aantal zakelijke klanten flink gegroeid. Twee ervaren krachten van Uittenbogaard zijn blijven werken bij Kooij & Sieben. De administratie van onze klanten is bij hen in vertrouwde handen.

Ons team staat voor u klaar

Johnny Kooij

“Ik ben geboren en getogen in Baarn en werkte al, voordat ik mijn HBO diploma Accountancy heb behaald, in de financiële dienstverlening. Onder meer bij Be Sure accounting in Bunschoten en Ziezo. Bij het laatste bedrijf gaf ik leiding aan een team van 6 medewerkers.

Het starten van een eigen administratiekantoor en de overname van Uittenbogaard vind ik een prachtige nieuwe uitdaging. Samen met Bert Sieben gaan we voor de persoonlijke benadering en uitstekende dienstverlening, voor de bestaande én nieuwe klanten.

Ik vind het belangrijk dat we een laagdrempelig kantoor zijn, waar iedereen terecht kan voor een betaalbaar advies.
Door mensen goed te informeren en te adviseren, help ik ze met het opbouwen van een succesvolle onderneming. In het gehele proces zie je dat mensen meer zelfvertrouwen krijgen, doordat ze alles beter begrijpen en weten waar ze aan toe zijn. Dat geeft mij echt voldoening!”

Bert Sieben

“Ik woon al vanaf mijn geboorte in het mooie Baarn. Na mijn studie Bedrijfseconomie (HBO) ben ik in 2012 begonnen met werken bij de Gemeente Baarn. Na een korte tussenpauze bij een consultancybureau, werkte ik vanaf 2017 , als coördinator Planning & Control/Strategisch adviseur. Op 1 januari 2020 heb ik deze vaste baan ingeruild voor het ondernemerschap.

In mijn werk leg ik graag de verbinding tussen de administratie en advieswerk. Het -op een eenvoudige manier- uitleggen van ingewikkelde financiële adviezen vind ik het leukste. Dat is ook de reden dat ik in 2018 samen met Johnny ‘Kooij & Sieben administratie en advies’ ben gestart. Met de overname van Administratiekantoor Uittenbogaard kunnen wij ons nu fulltime richten op ons administratie en advieskantoor.”

Karin van Gelder

“Ik ben geboren in Baarn en woon hier nog steeds met veel plezier. Direct na mijn opleiding tot bedrijfsadministrateur ben ik gaan werken voor Administratiekantoor Uittenbogaard en nu dus voor Kooij & Sieben administratie en advies.

Mijn werkzaamheden bestaan vooral uit het bijhouden en bewaken van verschillende administraties. Ik help klanten bij diverse administratieve vragen en zorg voor tijdige en juiste afhandeling van de salarisverwerking. Dat doe ik met heel veel plezier. Vooral het persoonlijke contact met de klanten en de sfeer en gezelligheid binnen het bedrijf maakt mijn werk leuk.”

Willy Jansen-Suik

“Ik ben geboren en getogen in Baarn. Ik heb ruim 22 jaar gewerkt bij een cosmetica bedrijf te Soest, afdeling klantenservice en receptie werkzaamheden. Het bedrijf ging daarna verder in België. Daarna ben ik werkzaam geweest in Hilversum, persoonsalarmering voor ouderen. Toen kreeg ik de kans om weer in Baarn te werken, dit heb ik met beide handen aangenomen.

Mijn werkzaamheden bestaan vooral uit het bijhouden van administraties, salarisverwerking en telefoon aannemen. Het is een leuk, klein en gezellig bedrijf ”

Sharon Franken – Huisman

“Ik ben geboren in Baarn en woon er ook nog steeds met veel plezier. Op 1 april ben ik begonnen bij Kooij & Sieben administratie en advies, ik combineer dit met werkzaamheden voor Floor Makelaardij (zelfde pand). Op de maandagmiddag en woensdagmiddag werk ik voor Kooij & Sieben administratie en advies.

Voorheen ben ik werkzaam geweest in de paardenhouderij, maar de administratieve kant kreeg meer de voorkeur. Daarom de overstap gemaakt naar kantoorwerkzaamheden.

Mijn werkzaamheden bestaan vooral uit administraties bijhouden, daarnaast neem ik contact op met klanten bijvoorbeeld wanneer oude administratie kan worden opgehaald.

Roxanne van de Hoef

“Ook ik ben geboren en wonende in Baarn. Per 1 oktober 2023 ben ik gestart bij Kooij & Sieben, nadat ik had besloten iets totaal anders te willen gaan doen. Kooij & Sieben is een jong, energiek en groeiend bedrijf. Juist deze eigenschappen spraken mij aan om hier aan de slag te gaan.

Tegelijkertijd ben ik aan de opleiding Assistant-accountant begonnen, zo kan ik meteen aan de slag met werkzaamheden zoals bijvoorbeeld het bijhouden van de administraties. Ook zal ik er voor gaan zorgen dat onze Socials up to date zijn, om u zo op de hoogte te kunnen
houden van wanneer er bijvoorbeeld btw aangifte gedaan kan worden en wat er gaande is bij Kooij & Sieben.”

Wij spreken u graag

Wij zijn telefonisch bereikbaar tijdens kantooruren op 035 543 6012. U kunt ons ook een terugbelverzoek sturen via onderstaand formulier. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op.